Λίγα λόγια για μένα....

Γεια σας,
με λένε Μαρία, είμαι Ελληνίδα με καταγωγή από τη Λήμνο και μένω στην Αθήνα, μου αρέσει πολύ η μαγειρική, η ζαχαροπλαστική και να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις, έτσι πήρα την απόφαση να δημιουργήσω αυτή τη σελίδα και να μοιραστώ μαζί σας τις συνταγές που έχω.
Μου αρέσει το καλό αποτέλεσμα και αυτό που γεύομαι να ικανοποιεί εμένα και τους ανθρώπους γύρω μου. Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι κοιτώντας παλιές αλλά και νέες συνταγές, ελληνικές και όχι μόνο.. Γι' αυτό με τα χρόνια οι συνταγές της γιαγιάς και της μαμάς άλλες έχουν παραμείνει το ίδιο και άλλες τις έχω αλλάξει για να τείνουν περισσότερο στη νεότερη γενιά και στα γούστα του καθενός.
Ανυπομονώ για τα σχόλιά σας ή ερωτήματά σας που θα χαρώ να σας απαντήσω.

Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

ΣΠΑΝΑΚΟΡΥΖΟ

Υλικά:

1 κιλό σπανάκι
4-5 κρεμμυδάκια φρέσκα
200 γρ. συμπυκνωμένο χυμό ντομάτα
1/2 ματσάκι άνηθο
1/2 κούπα ρύζι νυχάκι
1/2 κούπα ελαιόλαδο
αλάτι
πιπέρι





Εκτέλεση:

Αφού έχουμε πλύνει το σπανάκι
το βάζουμε να βράσει για 10 λεπτά
και το σουρώνουμε. (ζεμάτισμα)
Καθαρίζουμε και ψιλοκόβουμε
τα κρεμμυδάκια για να τα τσιγαρίσουμε
σε μια κατσαρόλα με λίγο ελαιόλαδο.
Προσθέτουμε το ζεματισμένο σπανάκι
και ανακατεύουμε.

Έπειτα προσθέτουμε τη ντομάτα,
τον άνηθο, το ελαιόλαδο, αλάτι,
πιπέρι και νερό. Το αφήνουμε να
βράσει για 45 λεπτά περίπου σε δυνατή
φωτιά. Τέλος προσθέτουμε το ρύζι
και το αφήνουμε να βράσει για12 λεπτά
για να φουσκώσει το ρύζι μας.
Πριν το βγάλουμε από το μάτι της
κουζίνας βάζουμε και το χυμό από
2 λεμόνια.

Το φαγητό μας είναι έτοιμο.

Με φέτα, ελιές και φρέσκο ψωμάκι είναι τέλειο!!


Καλή Επιτυχία...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου