Λίγα λόγια για μένα....

Γεια σας,
με λένε Μαρία, είμαι Ελληνίδα με καταγωγή από τη Λήμνο και μένω στην Αθήνα, μου αρέσει πολύ η μαγειρική, η ζαχαροπλαστική και να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις, έτσι πήρα την απόφαση να δημιουργήσω αυτή τη σελίδα και να μοιραστώ μαζί σας τις συνταγές που έχω.
Μου αρέσει το καλό αποτέλεσμα και αυτό που γεύομαι να ικανοποιεί εμένα και τους ανθρώπους γύρω μου. Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι κοιτώντας παλιές αλλά και νέες συνταγές, ελληνικές και όχι μόνο.. Γι' αυτό με τα χρόνια οι συνταγές της γιαγιάς και της μαμάς άλλες έχουν παραμείνει το ίδιο και άλλες τις έχω αλλάξει για να τείνουν περισσότερο στη νεότερη γενιά και στα γούστα του καθενός.
Ανυπομονώ για τα σχόλιά σας ή ερωτήματά σας που θα χαρώ να σας απαντήσω.

Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

ΣΑΛΑΤΑ ΜΕ ΜΕΛΙΤΖΑΝΑ ΚΑΙ ΠΙΠΕΡΙΕΣ

Υλικά για 2 μερίδες σαλάτα:
1 μαρούλι
2 μικρές ντομάτες
1 μεγάλη μελιτζάνα
2 φέτες ψωμί του τόστ
1/2 πιπεριά κόκκινη
1/2 πιπεριά πράσινη
1 κ.σ κουκουνάρι
ξερή παρμεζάνα για γαρνίρισμα

Για τη σως:
4 κ.σ. ελαιόλαδο
1 κ.σ. μέλι
1 κ.σ. μπαλσάμικο
1 κ.σ. μουστάρδα ντιζόν

Εκτέλεση:

Έχουμε κόψει σε κυβάκια
τη μελιτζάνα και τις πιπεριές
και σε ένα ταψάκι με ελάχιστο
ελαιόλαδο τα ψήνουμε στο φούρνο
στους 180 βαθμούς για 20-25 λεπτά
μέχρι να μαλακώσουν ανακατεύοντας
συχνά να μη κολλήσουν.

Αλείφουμε με βούτυρο τις
2 φέτες του τόστ και τις βάζουμε σε ένα
ταψάκι  κομμένες σε κυβάκια.
Τις πασπαλίζουμε με αλάτι και σκόρδο
και τις ψήνουμε μέχρι να ροδίσουν
και γίνουν τραγανές.

Αφού έχουμε πλύνει και κόψει
το μαρούλι το βάζουμε σε κάθε
πιάτο για βάση και από πάνω
προσθέτουμε τις μελιτζάνες και
τις πιπεριές και περιμετρικά
απλώνουμε κομμάτια ντομάτας.
Έπειτα ρίχνουμε τη σως και τέλος
βάζουμε τα κρουτόν, το κουκουνάρι
και γαρνίρουμε με τη παρμεζάνα.

Οι μελιτζάνες και οι πιπεριές
θα πρέπει να έχουν σχεδόν 
κρυώσει για να μη μας μαραθεί 
το μαρούλι.

Η σαλάτα μας είναι έτοιμη.

Καλή Επιτυχία...
.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου