Λίγα λόγια για μένα....

Γεια σας,
με λένε Μαρία, είμαι Ελληνίδα με καταγωγή από τη Λήμνο και μένω στην Αθήνα, μου αρέσει πολύ η μαγειρική, η ζαχαροπλαστική και να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις, έτσι πήρα την απόφαση να δημιουργήσω αυτή τη σελίδα και να μοιραστώ μαζί σας τις συνταγές που έχω.
Μου αρέσει το καλό αποτέλεσμα και αυτό που γεύομαι να ικανοποιεί εμένα και τους ανθρώπους γύρω μου. Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι κοιτώντας παλιές αλλά και νέες συνταγές, ελληνικές και όχι μόνο.. Γι' αυτό με τα χρόνια οι συνταγές της γιαγιάς και της μαμάς άλλες έχουν παραμείνει το ίδιο και άλλες τις έχω αλλάξει για να τείνουν περισσότερο στη νεότερη γενιά και στα γούστα του καθενός.
Ανυπομονώ για τα σχόλιά σας ή ερωτήματά σας που θα χαρώ να σας απαντήσω.

Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

ΚΕΦΤΕΔΑΚΙΑ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ

Υλικά:

600 γρ. μοσχαρίσιο κιμά
1 κρεμμύδι
ψίχα ψωμιού λιγότερο από 1 φρατζόλα
3 κ.σ. ούζο
4 κ.σ. ελαιόλαδο
3 κ.σ. νερό
1/2 ματσάκι μαϊντανό
λίγο δυόσμο
αλάτι
πιπέρι
αλεύρι για το τηγάνι





Εκτέλεση:

Έχουμε βάλει το ψωμί να μουλιάσει
σε ένα μπωλ με νερό, το αφήνουμε
για λίγη ώρα και μετά στραγγίζουμε
καλά αφαιρώντας τη κόρα για να μείνει
η ψύχα.
Έχουμε λιώσει σε μιξεράκι
το κρεμμύδι και ψιλοκόψει το
μαϊντανό και το δυόσμο.
Σε ένα μεγάλο μπωλ βάζουμε όλα
μας τα υλικά εκτός από το αλεύρι.
Ανακατεύουμε και ζυμώνουμε
μέχρι να γίνει ομογενές και να
πλάσουμε τα κεφτεδάκια μας.
Σε ενα βαθύ πιάτο ή μπωλ
έχουμε βάλει λίγο αλεύρι
που θα περάσουμε τα κεφτεδάκια πριν
τα τηγανίσουμε σε καλαμποκέλαιο
ή ηλιέλαιο σε δυνατή φωτιά
 μέχρι να πάρουν χρώμα.


Βγάζοντάς τα από το τηγάνι
τα ακουμπάμε σε χαρτί κουζίνας
για να τραβήξει το λάδι από το
τηγάνισμα.







Τα κεφτεδάκια μας είναι έτοιμα.








Καλή Επιτυχία...









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου