Λίγα λόγια για μένα....

Γεια σας,
με λένε Μαρία, είμαι Ελληνίδα με καταγωγή από τη Λήμνο και μένω στην Αθήνα, μου αρέσει πολύ η μαγειρική, η ζαχαροπλαστική και να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις, έτσι πήρα την απόφαση να δημιουργήσω αυτή τη σελίδα και να μοιραστώ μαζί σας τις συνταγές που έχω.
Μου αρέσει το καλό αποτέλεσμα και αυτό που γεύομαι να ικανοποιεί εμένα και τους ανθρώπους γύρω μου. Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι κοιτώντας παλιές αλλά και νέες συνταγές, ελληνικές και όχι μόνο.. Γι' αυτό με τα χρόνια οι συνταγές της γιαγιάς και της μαμάς άλλες έχουν παραμείνει το ίδιο και άλλες τις έχω αλλάξει για να τείνουν περισσότερο στη νεότερη γενιά και στα γούστα του καθενός.
Ανυπομονώ για τα σχόλιά σας ή ερωτήματά σας που θα χαρώ να σας απαντήσω.

Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

ΦΑΣΟΛΑΚΙΑ ΜΕ ΑΡΑΚΑ ΚΑΙ ΠΑΤΑΤΕΣ

Υλικά:

1/2 κιλό φασολάκια
2 κούπες αρακά
1 κρεμμύδι
2-3 καρότα κομμένα σε ροδέλες
3-4 πατάτες
1/2 ματσάκι άνηθο
χυμό από 2-3 λεμόνια
1/2 κούπα ελαιόλαδο
αλάτι
πιπέρι



Εκτέλεση:

Αφού έχουμε καθαρίσει τα
φασολάκια, έχουμε ψιλοκόψει
 το κρεμμύδι, τον άνηθο, έχουμε
καθαρίσει και κόψει τις πατάτες
είμαστε έτοιμοι να μαγειρέψουμε.

Σε μία κατσαρόλα ρίχνουμε λίγο
ελαιόλαδο και το κρεμμύδι για
να τσιγαριστεί και να μαραθεί.
Προσθέτουμε τα φασολάκια και τον
αρακά. Ανακατεύουμε για λίγο και
προσθέτουμε τις πατάτες και τα
καρότα. Έπειτα βάζουμε το υπόλοιπο
ελαιόλαδο, τον άνηθο, αλάτι, πιπέρι,
και νερό μέχρι να καλύψει το φαγητό μας.

Το αφήνουμε να βράσει
για 40-50 λεπτά περίπου. 10 λεπτά
πριν το βγάλουμε προσθέτουμε το
χυμό από 2-3 λεμόνια. (ανάλογα
πόσο ξυνό το θέλουμε).



Το φαγητό μας είναι έτοιμο.


Καλή Επιτυχία....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου