Λίγα λόγια για μένα....

Γεια σας,
με λένε Μαρία, είμαι Ελληνίδα με καταγωγή από τη Λήμνο και μένω στην Αθήνα, μου αρέσει πολύ η μαγειρική, η ζαχαροπλαστική και να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις, έτσι πήρα την απόφαση να δημιουργήσω αυτή τη σελίδα και να μοιραστώ μαζί σας τις συνταγές που έχω.
Μου αρέσει το καλό αποτέλεσμα και αυτό που γεύομαι να ικανοποιεί εμένα και τους ανθρώπους γύρω μου. Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι κοιτώντας παλιές αλλά και νέες συνταγές, ελληνικές και όχι μόνο.. Γι' αυτό με τα χρόνια οι συνταγές της γιαγιάς και της μαμάς άλλες έχουν παραμείνει το ίδιο και άλλες τις έχω αλλάξει για να τείνουν περισσότερο στη νεότερη γενιά και στα γούστα του καθενός.
Ανυπομονώ για τα σχόλιά σας ή ερωτήματά σας που θα χαρώ να σας απαντήσω.

Τρίτη 3 Μαρτίου 2015

ΧΟΡΤΟΦΑΓΙΚΑ ΜΠΕΡΓΚΕΡ

Υλικά:

1/2 κιλό μαύρα φασόλια
1/2 κούπα φρυγανιά τριμμένη
1/2 πιπεριά κίτρινη ψιλοκομμένη
1/2 πιπεριά πράσινη ψιλοκομμένη
1 κρεμμύδι λιωμένο
1 σκελίδα σκόρδο λιωμένη
1 αυγό
1 κ.γ. πάπρικα
1/2 κ.γ. τσίλι σε σκόνη ή τσίλι sauce
1 κ.γ. αλάτι

ή αντί για τσίλι και πάπρικα μπορείτε
να βάλετε barbeque sauce.

Εκτέλεση:

Βράζουμε καλά τα φασόλια
ώστε να μπορούμε να τα λιώσουμε
με ένα πιρούνι ή αγοράζουμε έτοιμα
κονσέρβας.
Σε ένα μπωλ βάζουμε όλα μας
τα υλικά και ανακατεύουμε καλά.
Ζυμώνουμε τα μπέργκερ και τα
τηγανίζουμε για 3-4 λεπτά
από τη κάθε πλευρά, ή τα ψήνουμε
στο φούρνο για 30 λεπτά περίπου.

Τα μπέργκερ μας είναι έτοιμα.

Αφού έχουμε ζεστάνει λίγο τα ψωμάκια μας
μπορούμε να τα γεμίσουμε με ότι θέλουμε.

Εγώ βάζω συνήθως ντομάτα, πίκλες,
τυρί, μαγιονέζα, κέτσαπ μουστάρδα.

Μπορείτε όμως να προσθέσετε μαρούλι,
σπανάκι, καραμελωμένα ή φρέσκα κρεμμύδια.


Καλή Επιτυχία....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου