Λίγα λόγια για μένα....

Γεια σας,
με λένε Μαρία, είμαι Ελληνίδα με καταγωγή από τη Λήμνο και μένω στην Αθήνα, μου αρέσει πολύ η μαγειρική, η ζαχαροπλαστική και να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις, έτσι πήρα την απόφαση να δημιουργήσω αυτή τη σελίδα και να μοιραστώ μαζί σας τις συνταγές που έχω.
Μου αρέσει το καλό αποτέλεσμα και αυτό που γεύομαι να ικανοποιεί εμένα και τους ανθρώπους γύρω μου. Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι κοιτώντας παλιές αλλά και νέες συνταγές, ελληνικές και όχι μόνο.. Γι' αυτό με τα χρόνια οι συνταγές της γιαγιάς και της μαμάς άλλες έχουν παραμείνει το ίδιο και άλλες τις έχω αλλάξει για να τείνουν περισσότερο στη νεότερη γενιά και στα γούστα του καθενός.
Ανυπομονώ για τα σχόλιά σας ή ερωτήματά σας που θα χαρώ να σας απαντήσω.

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

ΓΙΟΥΒΕΤΣΙ ΜΕ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΣΤΗ ΚΑΤΣΑΡΟΛΑ

Υλικά:

3 στήθια κοτόπουλο
ή 700 γρ. κοτόπουλο στήθος
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1 σκελίδα σκόρδο ψιλοκομμένη
2 μπαχάρια
1 ξύλο κανέλλας
200 γρ. κριθαράκι
300 γρ. συμπυκνωμένο χυμό ντομάτα
1/2 φλυτζάνι ελαιόλαδο
αλάτι
πιπέρι

 




Εκτέλεση:

Σε μία κατσαρόλα βάζουμε το
μισό ελαιόλαδο και τσιγαρίζουμε
το κοτόπουλο καλά, προσθέτουμε
το κρεμμύδι και το σκόρδο να
τσιγαριστούν και αυτά με το
κοτόπουλο. Προσθέτουμε όλα
τα υπόλοιπα υλικά εκτός από το
κριθαράκι και βάζουμε και αρκετό
νεράκι και το αφήνουμε να βράσει
για 40 λεπτά περίπου.











Μετά από 40 λεπτά βγάζουμε σε ένα
πιάτο το κοτόπουλο και μέσα στη
σάλτσα ρίχνουμε το κριθαράκι.
(Αν δεν έχει αρκετό νερό προσθέτουμε
όσο χρειάζεται για να βράσει το κριθαράκι)
και ανακατεύουμε συνέχεια για να μη
μας κολλήσει. Όταν δούμε ότι το
κριθαράκι έχει βράσει και είναι έτοιμο
προσθέτουμε ξανά το κοτόπουλο
και ανακατεύουμε. Το αφήνουμε στη
φωτιά για λίγα λεπτά.
Το φαγητό μας είναι έτοιμο.





Καλή Επιτυχία....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου